החזרות וזיכויים
1. החבילה פיזית תימסר פיזי בדואר רשום או שליח מטעם הלקוח, לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
משלוח דואר רשום לכתובת:
שם: חברת סאמי למסחר.
עיר: חנין , מיקוד: 30810
ת.ד:2569
מספר נייד: 0535377780
חשוב מאוד: לפני ששולחים את החבילה להוסיף פתק עם שם הלקוח ומספר מספר ומספר ההזמנה.
2. הודעה על ביטול עסקה תעשה רק דרך פנייה למייל של החברה בכתובת:
BAWSHOPIL@GMAIL.COM.
הודעת הביטול למייל תכלול את המלוא הפרטים שלו: הלקוח שם + מס. ת. הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה מבקשת לבטל.
2.1. הודעת ביטול שלא תכלול את המלוא הפרטים שצוינו לעיל- לא תטופל . החברה לא תיישא באחריות לנזק שגרם ללקוח עקב מסירת הודעת ביטול שפרטיה שגויים ו/או חסרים.
2.2. לעניין הודעת ביטול הניתנת באמצעות אתר החברה- ביטול העסקה יבוצע רק בכפוף לעמת המבקש בתנאי הביטול סעיף 2 לעיל). מידע שהלקוח לא עמד בתנאי הביטול - בקשתו לביטול העסקה לא תבוצע.
3. תוצאות ביטול עסקה עקב אי התאמה / אי אספקה במועד -
3.1. בעת ביטול עסקה בהצהרה- הלקוח יחזיר את המוצר לרשות הספק, וכל סכום ששילם הלקוח בגין הנכס / שירות נכסים לכולנו, והמועדון / הספק (לפי העניין) לא יגבה דמי כלשהם.
3.2. *הערה* אי אפשר להחזיר מוצרי הלבשה.(מחטב או גופיה).
4. תוצאות ביטול עסקה מכל סיבה אחרת (שאינה אי התאמה / אי אספקה במועד) -
4.1. בעת ביטול עסקה במתן הזמנה - לקוח יחזיר את המוצר למקום קוו של הספק וכל סכום ששילם הלקוח בגין המוצר / שירות דמי לאחר גביית ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם.
4.2. מחיר "העסקה" הנו: מחיר המוצר / שירות בתוספת כל הוצאה / התחייבות של החברה בשל דמי הובלה / משלוח / אריזה / כל הוצאה או התחייבות אחרת של החברה בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
4.3. פרטי שביטול העסקה בוצע לאחר שהמוצר נשלח ללקוח (בין שהמוצר הגיע אל לקוח ובין שהמוצר טרם הגיע אליו), השבת הכסף ללקוח תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל המתנה והטבה שניתנה ללקוח- למקום העסקו של הספק. מוצר הובלה והחזרתו לספק יחולו על הלקוח.
5. חשב! החברה רשאית לתבוע את נזקיו במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כמו מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית / שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל נזק / קל שנגרמו למוצר שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.


